Förfest på Euroclub inte helt utan drama

Hej bloggen, så igår var det äntligen dags för smygöppningen  för Euroclub. Eftersom jag hade lite ledig tid över på eftermiddagen så körde jag klubben mellan 17.30-19.30 dessvärre inte helt utan drama, no names men jag vill rikta ett extra tack LenaBlue för din support i ”local-chat”.

Efter ett noga övervägande bestämde jag mig för att när jag startade denna SL-bloggen så är detta ingen blogg där personer kommer att bli uthängda även ifall vissa personer verkar göra allt för att bli det och detta kommer du aldrig lyckas med, jag vet berörd person läser denna bloggen, även ifall ”HEN” tycker att den är tråkig.

Hursomhelst är det riktigt provocerande när människor inte har hyfs nog att uppföra sig publikt och jag kan acceptera ifall man inte mår bra irl eller vad det än må vara som man tycker är fel men på min klubb bestämmer jag, PUNKT.

Primära målet med Euroclub är att människor umgås, dansar en stund och har så trevligt man gör det, men att stutsa in på ett pågående event och prata om alternativa virtuella världar/klubbar är oförlåtligt i min bok och som jag förstått det är det inte första gången detta händer när du besöker andras klubbar/events. Med andra ord du borde veta bättre.

Efter första spelningen kallade ”real life” på mig och jag var tillbaka i Second Life för köra en till live session ”förfest till Apollon” mellan 21-22 som visade sig bli riktigt trevligt i glada vänners lag. Tack alla ni 16st underbara personer som dök upp ni ju är ”eliten”!

Det känns som detta kommer bli en riktigt trevlig vår tillsammans på Euroclub nästkommande fredagar. Mer info om tider inom kort.

”I skrivande stund har jag tagit del av information att ”HEN” nu driver en slags smutskastningskampanj emot mig men hoppas att du förstår att du bara gräver en större grop för dig själv”
euroclub pre-opening_001 euroclub pre-opening_003 euroclub pre-opening_005 euroclub pre-opening_006

8 thoughts on “Förfest på Euroclub inte helt utan drama

  1. Kul Hen att du tror att du är så viktig att du är värd att nämnas men sanningen är att jag ger inte ett skit för dig. Du använder din blogg att smutskasta mig men har du sett jag gjort detsamma? Du är bara en patetisk liten parasit bland många andra och jag skiter fullständigt i dig och din tråkiga blogg men måste i alla fall säga till när jag ser att du gör allt för att ärekränka mig.

  2. Tusen tack för en härlig stund på klubben din igår. Jag hade ju turen att komma på ”förfesten” senare på kvällen då det bara var en härlig stämning och höjdarmusik som vanligt. Men jag förstår att du blir besviken när det kommer folk som inte mår riktigt bra av någon anledning. Fest ska vara fest, och mår man dåligt i RL eller över nåt annat så ska det inte behöva gå ut över resten av gästerna på klubben. Kommer man till en klubb så är man där som gäst och då får man lov att följa de regler som finns. Personliga vendettor ska tas i IM och detta gäller även i gruppchatter. Speciellt där jag är delägare. Det blir så tråkigt för omgivningen om det munhuggs och pratas om ämnen och saker som inte övriga gäster/medlemmar uppskattar. Vi är ju trots allt alla i SL för att ha kul.

  3. Detta är inte tt ovanligt fenomen i SecondLife, Ix. Det finns alltid destruktiva människor som så gärna högt och tydligt berättar att de inte gillar det ena eller andra och hur de önskar att de hade varit på något annat namngivet ställe istället.

    Gör som man ska göra
    1. Meddela förutsättningarna för att vistas på din klubb tydligt.
    2. Varna vederbörande en gång i IM.
    3. Rättar de sig inte efter varningen så kasta ut och blockera dem.

    Slutsnackat, sedan får de gnälla och åbäka sig så mycket de vill i gruppchattar och på bloggar. De flesta andra vet ändå vilka de är och hur de brukar bete sig.

    Lycka till!

  4. Nu är inte jag en storälskare av euromusik. Men, jag brukar tycka det är jättetrevligt på din klubb Ix så därför lär du se mig där fler gånger. Puss på dig/LenaBlue

Kommentera

