På besök hos Loan och Lången

Söndagen började med ett trevligt besök hemma hos Loan och Lången på deras Scandinavia sim fick också veta att från deras sim har de anslutning till Blake Sea vilket innebär att man kan flyga och åka båt i nästan oändligt mellan olika simmar, det ÄR coolt tycker jag.

Loan bjöd mig över för att hon ville visa deras fina nyinköpta LAQ Decor mesh soffor likadana som jag har själv har och tidigare bloggat om (alltid lika trevligt att få inspirera andra i Second life). De hade ett jättefint hus som var smakfullt inrett tillhörande fin svensk SL-konst och passande möbler.

Jag kan inte annat en gratulera till Er till väl utförd inredning, bravo 😉

loan_007 Loan hade en del kul ansiktsuttryck på random, gulligt 🙂
loan_008Så här glad blev Loan när jag berättade för henne hur fint det var hemma hos dem och Loan är också så trevlig och rolig att prata med.

2 thoughts on “På besök hos Loan och Lången

Kommentera

