Iendi 5 års rezzfest

Många var där i fredags 25/1-13 (totalt 53st enligt räkneverket), DJ Apollon gjorde (som vanligt) ett superjobb men till min besvikelse höll sig stundtals födelsedagsbarnet väldigt inaktiv i local och enligt egen utsago blev hon rejält bombad av IM:s att hon helt enkelt hann med att se vad som föregick i local. Eftersom jag själv vet hur knepigt det kan vara att hålla reda på både local och IM:s samtidigt när man är huvudpersonen på ett event och vill jag understryka att jag inte kritiserar på Iendi på någotvis. Som jag förstod och upplevde hela kvällen var det trevligt och lyckat speciellt med Apollons avslutningsfyrverkeri.

Tack alla men speciellt Iendi & Apollon för en trevlig kväll

grodan_002Onda ögat från Iendi?
grodan_009Dans, dans, dans
grodan_006grodan_016Apollon hade riggat ett fint fyrverkeri för Iendi till allas stora förtjusning
grodan_008Iendi och oss andra skakar rumpa

Kommentera

