Jag stiger in i bloggvärlden

Ix Heron är mitt namn, jag är förmodligen mest känd som killen i SL som älskar musiken från Melodifestivalen och Eurovision Song Contest. 

Hösten 2011 till våren 2012 drev jag Euroclub på Yadkin. Nu smyger jag lite försiktigt in i bloggosfären och känner mig för lite trevande här och hoppas på att ni alla ger mig en ärlig chans att komma in i matchen i SL’s bloggvärld.

Jag blev tvungen att avsluta Euroclub pga. en väntande jorden runt resa (in real life) som pågick under 3 oförglömliga månader. Under resan fick jag chansen att uppleva något få förunnat, eventuellt kanske det dyker upp mer om resan ett senare tillfälle här i bloggen.

Meningen med bloggen är att få följa mig i SL’s värld. Så jag hälsar er alla varmt välkommen till min värld helt opåverkad av andra.

Bild

Bild
Bilderna är fotade påFranks Elite Jazz Club, Franks Place 7 (131, 48, 26)

Kvällens outfit:
[*RG*] SUIT Elegance -Black- *REDGRAVE*
[*RG*] Classic Loafers -Black- *REDGRAVE*
[Gos] Custom Eyewear

4 thoughts on “Jag stiger in i bloggvärlden

Kommentera

